Firmowa strona www od podszewki

Pierwsze wrażenie liczy się zawsze najbardziej. W przypadku spotkań bezpośrednich mówimy oczywiście o aparycji, sposobie zachowania, gestach. A co buduje dla nas pierwsze wrażenie w świecie online? Oczywiście, jest to nasza firmowa strona internetowa.

Stanowi ona podstawę działania każdej firmy, jej wizytówkę, odpowiedzialną za to, w jaki sposób postrzegają nas osoby, które zdobywają wiedzę na temat naszego przedsiębiorstwa. Strona może im to znacząco ułatwić i przekonać ich do nas. Gorzej, jeśli działa ona na naszą niekorzyść i wręcz zraża potencjalnych chętnych do kontaktu z nami.

Jak powinna wyglądać dobrze zbudowana strona firmowa? O tym opowiemy poniżej.

Firmowa strona internetowa w budowie – jak stworzyć ideał?

Strona powinna być dokładnie przemyślana już w fazie projektu. Warto zatem razem z informatykiem i grafikiem, którzy będą ją dla nas budować być w ścisłej współpracy. Nieocenioną pomocą może być stworzenie briefu, czyli rodzaju formularza, w którym zawrzemy wszystkie informacje o rodzajach produktów i usług, które powinny znaleźć się na stronie, o oczekiwaniach naszych oraz klientów, o ich marzeniach, celach oraz motywacjach do działania. To przecież klienci są na stronie najważniejsi, więc muszą czuć się na niej dobrze, spędzać tam sporo czasu i znajdować rozwiązania dręczących ich problemów przez zamawianie naszych usług lub produktów w naszym sklepie.

Na początku było słowo – budowanie treści na stronę

Kiedy już ogólne założenia i przyświecającą nam filozofię działania mamy ustaloną, wówczas czas przystąpić do tworzenia treści. Można ją napisać samodzielnie lub zatrudnić profesjonalnego copywritera. Ważne aby treść mówiła o działaniach naszej firmy, kim jesteśmy, czym się zajmujemy, ale też koncentrowała się na tym, czego oczekują klienci.

Nie można zapominać o unikatowości publikowanych materiałów. Teksty nie mogą się duplikować, nawet w ramach jeden witryny. Jeśli zatem publikujemy opisy firmy lub produktów, zadbajmy o to, żeby zawsze były niepowtarzalne. Inaczej może grozić nam spadek w pozycjach Google, niezadowolenie klientów oraz nieprzyjemne konsekwencje prawne, jeśli wykorzystaliśmy tekst z innej strony, bez zgody jego właściciela.

Spójność wizualna

Współczesne strony mają nie tylko charakter czysto informacyjny. Muszą również pięknie wyglądać. Warto zadbać o to, żeby strona wizualnie była spójna z charakterem firmy oraz jego całą identyfikacją wizualną. Dzięki temu znacząco wzrasta rozpoznawalność marki.

Należy również pamiętać o dostosowaniu strony do potrzeb urządzeń mobilnych, żeby zawsze wyglądała dobrze i była czytelna.

***

Strona firmowa to świetny sposób na przekonanie do naszej firmy nowych klientów. Zadbajmy zatem o to, żeby czuli się oni na niej zawsze dobrze.

 

You may also like...