Jak wykorzystać wizytówkę w Google do promocji firmy?

Istnieją różne sposoby promocji firmy w wirtualnym świecie. Można korzystać z własnej strony internetowej, prowadzić bloga, udzielać się w social mediach lub prowadzić poradniki na YouTube. Ciekawą opcją są również zewnętrzne wizytówki. Jeśli zależy nam na tym, aby powstała skuteczna prezentacja firmy Google udostępniło ku temu skuteczne narzędzia w ramach programu Google Moja Firma. Dlaczego warto stworzyć wizytówkę w Google dla swojego biznesu?

Prezentacja firmy Google – czy to się opłaca?

Zacznijmy od odpowiedzenia sobie na pytanie, czym tak naprawdę jest prezentacja w kanałach tego giganta i monopolisty wśród wyszukiwarek. Używanie konta firmowego w Google Moja Firma, pozwala na pokazanie firmy zarówno w samej wyszukiwarce, jak i na mapach Google. Co nam to daje?

Do widoczności przedsiębiorstwa w wynikach wyszukiwania chyba nie trzeba nikogo przekonywać. To najskuteczniejsza metoda promocji, gdyż potencjalni klienci szukający odpowiedzi na konkretne pytania, od razu mogą trafić bezpośrednio do nas.

W przypadku map sprawa wygląda jeszcze korzystniej. Wyświetlenie firmy na mapie Google, sprawia, że staje się ona widoczna dla wszystkich osób odwiedzających dane miasto i przemieszczających się po nim z pomocą map. Znacząco pomaga to w poprawie wyników lokalnych biznesów.

Kto powinien korzystać z wizytówki Google?

W zasadzie każda branża powinna wykorzystywać to niezmiernie przydatne narzędzie. Stanowi ono mocny punkt do późniejszych działań SEO, podnosząc pozycję strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Dzięki wizytówce nasz biznes staje się znacznie bardziej wiarygodny dla Google’a.

Warto też pamiętać, że samo założenie wizytówki jest zupełnie bezpłatne, dlatego też można z niej korzystać nawet na początku przygody z przedsiębiorczością, gdy budżet na działania promocyjnej nie jest jeszcze bardzo wysoki.

Jak założyć wizytówkę?

Wszystko zaczyna się od głównej strony Google Moja Firma. Proces rejestracji jest niezmiernie przejrzysty i prosty. Polega na wypełnieniu formularza z danymi firmy. Warto poświęcić nieco czasu i dodać jak najwięcej informacji, dbając o ich poprawność i rzetelność. W przypadku wizytówek Google można również wprowadzać zdjęcia, które dodatkowo uwiarygodnią naszą firmę w oczach robotów wyszukiwarki, ale również przed naszymi potencjalnymi klientami. Można nawet zdecydować się na stworzenie wirtualnego spaceru po lokalu firmy.

Promocja w Google – dobra widoczność firmy

Prezentacja w Google to szybka, prosta i niezmiernie skuteczna forma promocji. Dzięki stworzeniu dobrej wizytówki, zyskujemy szansę dotarcia do olbrzymiej ilości nowych klientów, którzy mogą zostać z nami na dłużej.

 

You may also like...